Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

SERVICE PROTOCOL

Formulier klachtenafhandeling                                 
Nelis Baltus
Egmond-Binnen
Protocol Klachten afhandelen
Consument moet voldoen aan Afhandeling door bloemist
Niet geleverd, algemeen Reactie binnen 1 week Alsnog leveren met excuus boeket
Niet geleverd, niet thuis Reactie binnen 1 week Niet-thuiskaartje door de bus en op verzoek 1 keer opnieuw leveren
Te laat geleverd Reactie binnen 2 dagen Excuus t.b.v. van ca. 50% van het orderbedrag
Te vroeg geleverd Reactie binnen 2 dagen Opnieuw leveren op juiste datum + excuus t.b.v. van ca. 50% van het orderbedrag 
Kwaliteit niet goed Toonbare reactie binnen 7 dagen Opnieuw leveren van dezelfde bestelling.
Onvolledige levering Reactie binnen 2 dagen Nalevering van het ontbrekende

Bij de ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Vul onderstaand formulier in:

Contact