Verzenden en retourneren

Verzenden

 

Wij verzenden de bestellingen in de webshop met PostNL. De verzendkosten hangen af van het gewicht van uw bestelling. Doorgaans is dit tussen de 2,95 en 4,95 euro. De precieze verzendkosten worden berekend tijdens het bestelproces. 

 

Retourneren

HERROEPINGSRECHT 

  • Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

     

  • Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd dienen te worden.

     

  • Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@nelisbaltus.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

     

  • Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@nelisbaltus.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

     

  • (moestuin) Planten en kleinfruit zijn uitgesloten van bovenstaande regeling. Indien je vragen hebt n.a.v. een levering van dit soort producten, kun je met ons contact opnemen via info@nelisbaltus.nl. Wij kijken dan samen met jou naar een oplossing. 

     

  • Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

    KLACHTENREGELING
  • We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nelisbaltus.nl. 

     

  • Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.